Ben genelde yaptigim islerde prensip belirlerim 10-90 TL arasi parayi onceden al, 90 ve ustu meblagaya gore yarisini al gibi.
Suan cok zaman almayacak, kucuk isler yapiyorum lakin ilk zamanlarda kisiler hizmetimi istedi, yarin gonderirim dediler. Peslerinden kostum resmen. Ben yaptigim isin suresini biliyorum. Su kadar zamanda hizmetinizi tamamlarim diyorum. Para hesabima yattigi zaman da hemen basliyorum.
Hocam bende öyleydim ödeme almadan çalışma sağlamıyordum. Ancak pandemi süreci sonucunda beş parasız kaldığım için her gelen işi almaya çalışıyorum. Yoksa haftada en fazla 2 3 alıyordum oda bana yetiyordu.