Herkesin yaşadığı malum olaylar ama neden sürekli bir yakınma konusu açıyorsunuz bunu çözemedim...

Seçici olursanız müşteri konusunda sorun yaşamazsınız
Ya bundan yana bir sıkıntı vardır ya da sizin güven faktörünüz yetersizdir veya ikna yeteneğiniz, pazarlama yeteneğiniz vs vs....

Ben böyle sürekli kararsız kalanları görünce direkt engelliyorum ki daha uğraştırmasın.