Herkesin yaşadığı malum olaylar ama neden sürekli bir yakınma konusu açıyorsunuz bunu çözemedim...
Seçici olursanız müşteri konusunda sorun yaşamazsınız
Ya bundan yana bir sıkıntı vardır ya da sizin güven faktörünüz yetersizdir veya ikna yeteneğiniz, pazarlama yeteneğiniz vs vs....
Ben böyle sürekli kararsız kalanları görünce direkt engelliyorum ki daha uğraştırmasın.
Sürekli yakınma konusu derken hocam? Foruma sonuçta üyeyim bir sorunla karşılaşırsam konu açmak en doğal hakkım. Güven faktörü ile alakalı bir durum yok burada. En az 2k iş yaptım ve satıcı olan benim. Güven ile ne gibi bir sorun olabilir? Yetersiz ikna yeteneğo vs. Demişsiniz işine yaramayacak adama zaten satışı yapmıyorum. Her sorusuna tek tek cevap veriyorum, en son ödeme yapmak için iban istiyor ve gönderiyorum dosyalarıni hazırlamaya başlıyorum. Burada haklı olan benim ve sizi iyi niyetli bulmuyorum. Beni suçlu bulmuşsunuz yazınızda.