Mağaza sahibi olsaydın aynı sorunu hergün yaşardın müşteriye git kardeşimde diyemezsin adam pantolonu giyer çıkarır başka beden ister giyer çıkarır.
Sonra sana derki ben biraz dolanayım gelirim.
Malesef bu tarz mesajları bende ticaret yaptığım dönemlerde çok alıyorum alıştım dönenlere eyvllah dönmeyenlerin canı sağolsun esnaflık sabır ister yapacak birşey yok hocam.