Bence bu tür anlaşmalarında bozan tarafı ceza almalı küçükte olsa hatta tekrarında en azından -trade hakkınız olmalı sonuçta bir ticarette olumsuz bir durum yaşatmış tabi yönetim daha iyi bilir