Font ve yaprak vector birleşimi bence orijinal değil [emoji106][emoji106]
Mi 9T Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Logo yaptım Yorumları mısınız
16
●321
- 24-06-2020, 19:59:29
- 24-06-2020, 20:08:48Evet ben de öyle düşündüm d ve b harflerini ama uygun font bulamadım. Sizin bildiğiniz font var mıdır hocam?DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2020, 20:11:09gayet başarılı ama şu logoyu çağrıştırdı bana, https://doganinlezzeti.com/wp-conten...eti-scaled.jpg
- 26-06-2020, 15:44:59Sizce bu iyi bir detay mı yoksa kötü bir detay mı hocam? Biraz geç cevap verdim. Sebebi şimdi font kafama takıldı.expixer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2020, 09:08:45Bana kalırsa büyük bir siteyi anımsatması güven açısından iyi bir algı oluşturacaktır ama herkeste benim gibi doğrudan aynı font olduğu aklına geliyorsa siz yapmamışsınız da çalmışsınız gibi kötü düşündürecektir.akin_erdik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek istediğim anımsatırsa iyi çok benzerse kötü bir detay. (Bu alanda uzman değilim müşteriyim ve kendi gözümden değerlendiriyorum)