akin_erdik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizce bu iyi bir detay mı yoksa kötü bir detay mı hocam? Biraz geç cevap verdim. Sebebi şimdi font kafama takıldı.
Bana kalırsa büyük bir siteyi anımsatması güven açısından iyi bir algı oluşturacaktır ama herkeste benim gibi doğrudan aynı font olduğu aklına geliyorsa siz yapmamışsınız da çalmışsınız gibi kötü düşündürecektir.
Demek istediğim anımsatırsa iyi çok benzerse kötü bir detay. (Bu alanda uzman değilim müşteriyim ve kendi gözümden değerlendiriyorum)