Konu
Logo yaptım Yorumları mısınız
24-06-2020, 20:08:48
#14
akin_erdik
DenqeSiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel yalnız harfler üzerinde hafif bir beyaz geçiş verirsen daha iyi olur d ile b harfi üzerinde biraz esneme olursa iyi olur
Evet ben de öyle düşündüm d ve b harflerini ama uygun font bulamadım. Sizin bildiğiniz font var mıdır hocam?