• 24-06-2020, 19:54:58
    #1
    Kendi logomu kendim yapıyım dedim ortaya böyle bir logo çıktı. Sizce olmuş mu?
  • 24-06-2020, 19:56:16
    #2
    Bence Çok Güzel Olmuş.
  • 24-06-2020, 19:56:19
    #3
    Hoş Olmuş Hocam Yaprak Detayı Herşeyi Kurtarmış
  • 24-06-2020, 19:56:24
    #4
    Hoş gözüküyor
  • 24-06-2020, 19:58:40
    #5
    Süper
  • 24-06-2020, 19:58:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hoş duruyor. Ancak yaprak detayı herhangi bir harf olsaydı bence daha güzel durabilirdi
  • 24-06-2020, 19:58:58
    #7
    Güzel yalnız harfler üzerinde hafif bir beyaz geçiş verirsen daha iyi olur d ile b harfi üzerinde biraz esneme olursa iyi olur
  • 24-06-2020, 19:59:18
    #8
    yazı fontu akla direk hepsiburadayı getiriyor
  • 24-06-2020, 19:59:26
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Renk ve g üzerindeki şapka on numara beş yıldız