Logo yaptım Yorumları mısınız - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo yaptım Yorumları mısınız
16
●
321
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Logo yaptım Yorumları mısınız
1
2
24-06-2020, 19:54:58
#1
akin_erdik
Kendi logomu kendim yapıyım dedim ortaya böyle bir logo çıktı. Sizce olmuş mu?
24-06-2020, 19:56:16
#2
Misafir
Bence Çok Güzel Olmuş.
24-06-2020, 19:56:19
#3
muhammedmeric
Hoş Olmuş Hocam Yaprak Detayı Herşeyi Kurtarmış
24-06-2020, 19:56:24
#4
iammert
Hoş gözüküyor
24-06-2020, 19:58:40
#5
Cherkes
Süper
24-06-2020, 19:58:49
#6
Polan
Üyeliği durduruldu
Hoş duruyor. Ancak yaprak detayı herhangi bir harf olsaydı bence daha güzel durabilirdi
24-06-2020, 19:58:58
#7
DenqeSiz
Güzel yalnız harfler üzerinde hafif bir beyaz geçiş verirsen daha iyi olur d ile b harfi üzerinde biraz esneme olursa iyi olur
24-06-2020, 19:59:18
#8
expixer
yazı fontu akla direk hepsiburadayı getiriyor
24-06-2020, 19:59:26
#9
MuratKARAKAYA
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Renk ve g üzerindeki şapka on numara beş yıldız
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler