• 23-06-2020, 17:08:25
    #10
    MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir durum varsa; bu kodların sizden başkası tarafından kullandırılmaması iyi olur.
    Sürekli olarak alım yaptıgınızı söylüyorsunuz. Sizin için bu kodlar ayrılabilir. Yani sadece siz sipariş geçebilirsiniz. İşin hukuki boyutuna girmek istemiyorum. Çünkü ikinizin de canı yanabilir bu konuda. Özellikle kodu satan kişi ayrı olumsuz etkilenir. Bence ikinizce sakin sakin konuşup anlaşın bir orta yol bulmaya çalışın
    Hesaplara zaten 2 ayda bir anca indirim geliyor ki bu indirimlerin değeri 5TL Hocam benim derdim o indirim değil numaramın onaylı olduğu hesaplar başkasına satılıcak ve bunu bildirmeden yapıyor
  • 23-06-2020, 17:10:23
    #11
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saklı bir şey yapmadım ayriyetten 3 kupon kullandım ki kuponu zaten 5tlye satıyorsun ha kullanmışım ha kullanmamışım 5tl verip alamayacağım bir şey mi ? Benim derdim numara onayı yapılan hesapları başkalarına satacaksın. Ve bana belirtmiyorsun hesaplar tek kullanımlık diye sormama rağmen karşılıksız bırakıyorsun suçlu ben miyim?
    Ben ilanımda hesaplar sipariş tesliminden sonra geri alınır diye belirtmişim. İki dakikanızı ayırıp okusaydınız. Arkadaşım vasıtası ile geldim diyorsunuz wp'den yazdığımda ben sizin arkadaşınızın vasıtasıyla geldiğinizi nereden bileceğim? İlanımda whatsapp numaram yazılı. Ayrıca bugün uyardığımda sizi hesapların şifresini değiştiririm o zaman demeseydiniz olaylar zaten buraya kadar gelmeyecekti ve gene ben size whatsapp üzerinden anlaşamıyoruz iyi günler dedim. Olayı kapattım. Haksız olmanıza rağmen.



    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesaplara zaten 2 ayda bir anca indirim geliyor ki bu indirimlerin değeri 5TL Hocam benim derdim o indirim değil numaramın onaylı olduğu hesaplar başkasına satılıcak ve bunu bildirmeden yapıyor
    Nasıl bildirmiyorum? Adminler ilanımı inceleyebilir.
    https://www.r10.net/kupon-satislari/...sapta-var.html
  • 23-06-2020, 17:12:38
    #12
    Cloose35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ilanımda hesaplar sipariş tesliminden sonra geri alınır diye belirtmişim. İki dakikanızı ayırıp okusaydınız. Arkadaşım vasıtası ile geldim diyorsunuz wp'den yazdığımda ben sizin arkadaşınızın vasıtasıyla geldiğinizi nereden bileceğim? İlanımda whatsapp numaram yazılı. Ayrıca bugün uyardığımda sizi hesapların şifresini değiştiririm o zaman demeseydiniz olaylar zaten buraya kadar gelmeyecekti ve gene ben size whatsapp üzerinden anlaşamıyoruz iyi günler dedim. Olayı kapattım. Haksız olmanıza rağmen.




    Nasıl bildirmiyorum? Adminler ilanımı inceleyebilir.
    https://www.r10.net/kupon-satislari/...sapta-var.html

    Haksız olan kim sen ya da ben karar veremeyiz sen önce müşteri ile iletişim kurmayı öğrenmelisin. Zorla mı sattım almasaydın gibi çözümler üretiyorsun. Sana konun üzerinden ulaşmadığımı anlatmaya çalışmaktan yoruldum ne zaman anlarsın belirli bi zaman var mı ?



    Cloose35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ilanımda hesaplar sipariş tesliminden sonra geri alınır diye belirtmişim. İki dakikanızı ayırıp okusaydınız. Arkadaşım vasıtası ile geldim diyorsunuz wp'den yazdığımda ben sizin arkadaşınızın vasıtasıyla geldiğinizi nereden bileceğim? İlanımda whatsapp numaram yazılı. Ayrıca bugün uyardığımda sizi hesapların şifresini değiştiririm o zaman demeseydiniz olaylar zaten buraya kadar gelmeyecekti ve gene ben size whatsapp üzerinden anlaşamıyoruz iyi günler dedim. Olayı kapattım. Haksız olmanıza rağmen.




    Nasıl bildirmiyorum? Adminler ilanımı inceleyebilir.
    https://www.r10.net/kupon-satislari/...sapta-var.html
    Ve sana benim gönderdiğim müşterileri numarasına kadar biliyorsun sana haber vererek gönderdim. Onlara bahsettin mi hesapların tek kullanımlık olduğundan? Konu üzerinden gelmediklerini biliyorsun sonuçta
  • 23-06-2020, 17:16:30
    #13
    Arkadaştan bende hesap aldım numaram ile satım yaparsa bende sikayetciyim
  • 23-06-2020, 17:17:13
    #14
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesaplara zaten 2 ayda bir anca indirim geliyor ki bu indirimlerin değeri 5TL Hocam benim derdim o indirim değil numaramın onaylı olduğu hesaplar başkasına satılıcak ve bunu bildirmeden yapıyor
    Cloose35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ilanımda hesaplar sipariş tesliminden sonra geri alınır diye belirtmişim. İki dakikanızı ayırıp okusaydınız. Arkadaşım vasıtası ile geldim diyorsunuz wp'den yazdığımda ben sizin arkadaşınızın vasıtasıyla geldiğinizi nereden bileceğim? İlanımda whatsapp numaram yazılı. Ayrıca bugün uyardığımda sizi hesapların şifresini değiştiririm o zaman demeseydiniz olaylar zaten buraya kadar gelmeyecekti ve gene ben size whatsapp üzerinden anlaşamıyoruz iyi günler dedim. Olayı kapattım. Haksız olmanıza rağmen.




    Nasıl bildirmiyorum? Adminler ilanımı inceleyebilir.
    https://www.r10.net/kupon-satislari/...sapta-var.html
    Hocalarım ikinizi de iyi niyetli görüyorum açıkçası. Sadece bellirli şeylere odaklandığınız için birbirinizi anlamakta güçlük çekiyorsunuz. Telefon onayı problem yaratmayacak güvenli kişilere satıldığında sorun yaratmayacaksa bu yönde bir ticaret yapılabilir.

    Evet belki satın alan kişi görmemiş dikkat etmemiş olabilir, satan kişiyi baplayan bir durum olmasa da, ticaret ahlakı gereği yardımcı olacağınıza inanıyorum.

    Akıl vermek haddime değildir ancak ikinizin de elinden geleni yapacagına inanıyorum. Kuponları tamamen satın alma yoluna gidebilirsiniz belki.

    Umarım durumu tatlı birşekilde çözersiniz. İyi günler.
  • 23-06-2020, 17:18:31
    #15
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/URL]
    Haksız olan kim sen ya da ben karar veremeyiz sen önce müşteri ile iletişim kurmayı öğrenmelisin. Zorla mı sattım almasaydın gibi çözümler üretiyorsun. Sana konun üzerinden ulaşmadığımı anlatmaya çalışmaktan yoruldum ne zaman anlarsın belirli bi zaman var mı ?




    Ve sana benim gönderdiğim müşterileri numarasına kadar biliyorsun sana haber vererek gönderdim. Onlara bahsettin mi hesapların tek kullanımlık olduğundan? Konu üzerinden gelmediklerini biliyorsun sonuçta
    Bende size yazmaktan sıkıldım.Size son mesajım olacak.Ben müneccim değilim.R10 da wp numaram yazdığı için ve tek R10'da ilanım olduğu için r10 üzerinden görüp mesaj atmışsınızdır diye tek tek size kuralları acıklama gereği duymadım. Bugün söyledimde ne oldu? Aldığım hesapların şifrelerini değiştiririm dediniz mi? Dediniz. Konuyu daha fazla meşgul etmeyeceğim.İyi günler.



    gokdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaştan bende hesap aldım numaram ile satım yaparsa bende sikayetciyim
    Hocam öncelikle o hesapları satmıyorum.Zaten satıyor olsaydım o arkadaş daha o kuponları kullanamadan ben o hesapları başkalarına çoooktan satardım hepsinin mailine sahibim.Haberim var kuponun geldiğini.Hayır ama sanarsınız ki kredi kartı bilgileriniz kayıtlı kalıyor.O girdiğiniz numarayı kimse göremiyor bile sadece sms onayı için kayıt ediyorsunuz. Ayrıca arkadaşa da resimlerini gönderdim.Bana 2 gündür onaylı hesap var mı? Diyenlere yok diyorum. Satıyor olsaydım onlara da satardım ve bu konuşmalardan bazıları mesaj kutumda var. Adminler görebilir... Artık Yemeksepeti ile alakalı bir şey satmama kararı aldım. Herkese iyi forumlar....