MimariuS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@Cloose35 ile anlaşmazlık
14
●422
- 23-06-2020, 17:08:25Hesaplara zaten 2 ayda bir anca indirim geliyor ki bu indirimlerin değeri 5TL Hocam benim derdim o indirim değil numaramın onaylı olduğu hesaplar başkasına satılıcak ve bunu bildirmeden yapıyor
- 23-06-2020, 17:10:23Ben ilanımda hesaplar sipariş tesliminden sonra geri alınır diye belirtmişim. İki dakikanızı ayırıp okusaydınız. Arkadaşım vasıtası ile geldim diyorsunuz wp'den yazdığımda ben sizin arkadaşınızın vasıtasıyla geldiğinizi nereden bileceğim? İlanımda whatsapp numaram yazılı. Ayrıca bugün uyardığımda sizi hesapların şifresini değiştiririm o zaman demeseydiniz olaylar zaten buraya kadar gelmeyecekti ve gene ben size whatsapp üzerinden anlaşamıyoruz iyi günler dedim. Olayı kapattım. Haksız olmanıza rağmen.EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl bildirmiyorum? Adminler ilanımı inceleyebilir.EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/kupon-satislari/...sapta-var.html - 23-06-2020, 17:12:38Cloose35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haksız olan kim sen ya da ben karar veremeyiz sen önce müşteri ile iletişim kurmayı öğrenmelisin. Zorla mı sattım almasaydın gibi çözümler üretiyorsun. Sana konun üzerinden ulaşmadığımı anlatmaya çalışmaktan yoruldum ne zaman anlarsın belirli bi zaman var mı ?
Ve sana benim gönderdiğim müşterileri numarasına kadar biliyorsun sana haber vererek gönderdim. Onlara bahsettin mi hesapların tek kullanımlık olduğundan? Konu üzerinden gelmediklerini biliyorsun sonuçtaCloose35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-06-2020, 17:17:13EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocalarım ikinizi de iyi niyetli görüyorum açıkçası. Sadece bellirli şeylere odaklandığınız için birbirinizi anlamakta güçlük çekiyorsunuz. Telefon onayı problem yaratmayacak güvenli kişilere satıldığında sorun yaratmayacaksa bu yönde bir ticaret yapılabilir.Cloose35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet belki satın alan kişi görmemiş dikkat etmemiş olabilir, satan kişiyi baplayan bir durum olmasa da, ticaret ahlakı gereği yardımcı olacağınıza inanıyorum.
Akıl vermek haddime değildir ancak ikinizin de elinden geleni yapacagına inanıyorum. Kuponları tamamen satın alma yoluna gidebilirsiniz belki.
Umarım durumu tatlı birşekilde çözersiniz. İyi günler. - 23-06-2020, 17:18:31Bende size yazmaktan sıkıldım.Size son mesajım olacak.Ben müneccim değilim.R10 da wp numaram yazdığı için ve tek R10'da ilanım olduğu için r10 üzerinden görüp mesaj atmışsınızdır diye tek tek size kuralları acıklama gereği duymadım. Bugün söyledimde ne oldu? Aldığım hesapların şifrelerini değiştiririm dediniz mi? Dediniz. Konuyu daha fazla meşgul etmeyeceğim.İyi günler.EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle o hesapları satmıyorum.Zaten satıyor olsaydım o arkadaş daha o kuponları kullanamadan ben o hesapları başkalarına çoooktan satardım hepsinin mailine sahibim.Haberim var kuponun geldiğini.Hayır ama sanarsınız ki kredi kartı bilgileriniz kayıtlı kalıyor.O girdiğiniz numarayı kimse göremiyor bile sadece sms onayı için kayıt ediyorsunuz. Ayrıca arkadaşa da resimlerini gönderdim.Bana 2 gündür onaylı hesap var mı? Diyenlere yok diyorum. Satıyor olsaydım onlara da satardım ve bu konuşmalardan bazıları mesaj kutumda var. Adminler görebilir... Artık Yemeksepeti ile alakalı bir şey satmama kararı aldım. Herkese iyi forumlar....gokdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle