Saklı bir şey yapmadım ayriyetten 3 kupon kullandım ki kuponu zaten 5tlye satıyorsun ha kullanmışım ha kullanmamışım 5tl verip alamayacağım bir şey mi ? Benim derdim numara onayı yapılan hesapları başkalarına satacaksın. Ve bana belirtmiyorsun hesaplar tek kullanımlık diye sormama rağmen karşılıksız bırakıyorsun suçlu ben miyim?
Ben ilanımda hesaplar sipariş tesliminden sonra geri alınır diye belirtmişim. İki dakikanızı ayırıp okusaydınız. Arkadaşım vasıtası ile geldim diyorsunuz wp'den yazdığımda ben sizin arkadaşınızın vasıtasıyla geldiğinizi nereden bileceğim? İlanımda whatsapp numaram yazılı. Ayrıca bugün uyardığımda sizi hesapların şifresini değiştiririm o zaman demeseydiniz olaylar zaten buraya kadar gelmeyecekti ve gene ben size whatsapp üzerinden anlaşamıyoruz iyi günler dedim. Olayı kapattım. Haksız olmanıza rağmen.
Hesaplara zaten 2 ayda bir anca indirim geliyor ki bu indirimlerin değeri 5TL Hocam benim derdim o indirim değil numaramın onaylı olduğu hesaplar başkasına satılıcak ve bunu bildirmeden yapıyor
Nasıl bildirmiyorum? Adminler ilanımı inceleyebilir.
https://www.r10.net/kupon-satislari/...sapta-var.html