EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesaplara zaten 2 ayda bir anca indirim geliyor ki bu indirimlerin değeri 5TL Hocam benim derdim o indirim değil numaramın onaylı olduğu hesaplar başkasına satılıcak ve bunu bildirmeden yapıyor
Cloose35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ilanımda hesaplar sipariş tesliminden sonra geri alınır diye belirtmişim. İki dakikanızı ayırıp okusaydınız. Arkadaşım vasıtası ile geldim diyorsunuz wp'den yazdığımda ben sizin arkadaşınızın vasıtasıyla geldiğinizi nereden bileceğim? İlanımda whatsapp numaram yazılı. Ayrıca bugün uyardığımda sizi hesapların şifresini değiştiririm o zaman demeseydiniz olaylar zaten buraya kadar gelmeyecekti ve gene ben size whatsapp üzerinden anlaşamıyoruz iyi günler dedim. Olayı kapattım. Haksız olmanıza rağmen.




Nasıl bildirmiyorum? Adminler ilanımı inceleyebilir.
https://www.r10.net/kupon-satislari/...sapta-var.html
Hocalarım ikinizi de iyi niyetli görüyorum açıkçası. Sadece bellirli şeylere odaklandığınız için birbirinizi anlamakta güçlük çekiyorsunuz. Telefon onayı problem yaratmayacak güvenli kişilere satıldığında sorun yaratmayacaksa bu yönde bir ticaret yapılabilir.

Evet belki satın alan kişi görmemiş dikkat etmemiş olabilir, satan kişiyi baplayan bir durum olmasa da, ticaret ahlakı gereği yardımcı olacağınıza inanıyorum.

Akıl vermek haddime değildir ancak ikinizin de elinden geleni yapacagına inanıyorum. Kuponları tamamen satın alma yoluna gidebilirsiniz belki.

Umarım durumu tatlı birşekilde çözersiniz. İyi günler.