Böyle bir durum varsa; bu kodların sizden başkası tarafından kullandırılmaması iyi olur.
Sürekli olarak alım yaptıgınızı söylüyorsunuz. Sizin için bu kodlar ayrılabilir. Yani sadece siz sipariş geçebilirsiniz. İşin hukuki boyutuna girmek istemiyorum. Çünkü ikinizin de canı yanabilir bu konuda. Özellikle kodu satan kişi ayrı olumsuz etkilenir. Bence ikinizce sakin sakin konuşup anlaşın bir orta yol bulmaya çalışın
Hesaplara zaten 2 ayda bir anca indirim geliyor ki bu indirimlerin değeri 5TL Hocam benim derdim o indirim değil numaramın onaylı olduğu hesaplar başkasına satılıcak ve bunu bildirmeden yapıyor