EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/URL]
Haksız olan kim sen ya da ben karar veremeyiz sen önce müşteri ile iletişim kurmayı öğrenmelisin. Zorla mı sattım almasaydın gibi çözümler üretiyorsun. Sana konun üzerinden ulaşmadığımı anlatmaya çalışmaktan yoruldum ne zaman anlarsın belirli bi zaman var mı ?




Ve sana benim gönderdiğim müşterileri numarasına kadar biliyorsun sana haber vererek gönderdim. Onlara bahsettin mi hesapların tek kullanımlık olduğundan? Konu üzerinden gelmediklerini biliyorsun sonuçta
Bende size yazmaktan sıkıldım.Size son mesajım olacak.Ben müneccim değilim.R10 da wp numaram yazdığı için ve tek R10'da ilanım olduğu için r10 üzerinden görüp mesaj atmışsınızdır diye tek tek size kuralları acıklama gereği duymadım. Bugün söyledimde ne oldu? Aldığım hesapların şifrelerini değiştiririm dediniz mi? Dediniz. Konuyu daha fazla meşgul etmeyeceğim.İyi günler.



gokdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaştan bende hesap aldım numaram ile satım yaparsa bende sikayetciyim
Hocam öncelikle o hesapları satmıyorum.Zaten satıyor olsaydım o arkadaş daha o kuponları kullanamadan ben o hesapları başkalarına çoooktan satardım hepsinin mailine sahibim.Haberim var kuponun geldiğini.Hayır ama sanarsınız ki kredi kartı bilgileriniz kayıtlı kalıyor.O girdiğiniz numarayı kimse göremiyor bile sadece sms onayı için kayıt ediyorsunuz. Ayrıca arkadaşa da resimlerini gönderdim.Bana 2 gündür onaylı hesap var mı? Diyenlere yok diyorum. Satıyor olsaydım onlara da satardım ve bu konuşmalardan bazıları mesaj kutumda var. Adminler görebilir... Artık Yemeksepeti ile alakalı bir şey satmama kararı aldım. Herkese iyi forumlar....