• 18-06-2020, 17:58:37
    #1
    Arkadaşlar sorum şu:
    Stajı son sene yaparsak, yani seneye DGS başvurusu için notların sisteme girilmiş olması lazım mı? yoksa staj bitmesi mi lazım biliyorsunuz DGS sınavları da haziran temmuz aylarına oluyor genelde. Bu nedenle bu sene yapmayı düşündüm çünkü seneye olsa staj notlarım sisteme girilmemiş olacak ve mezuniyetim tamamlanmamış olarak gözükecek bu şekilde başvuru yapmam mümkün müdür? yoksa bu sene stajı yapmalı mıyım? 1 yıl boşa düşmemek için.
  • 18-06-2020, 18:00:24
    #2
    şuan nasıl bilmiyorum ama benim zamanımda staj notu sadece geçti kaldı şeklinde geçerliydi ortalamaya herhangi bir etkisi yoktu ayrıca en son puanlar açıklanırken yökten veriler çekiliyor merak etmeyin problem yaşamazsınız.
  • 18-06-2020, 18:00:39
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sadece staj kaldıysa dilekçe verildiği zaman sorun çıkmıyor diye biliyorum
  • 18-06-2020, 18:02:13
    #4
    murat1347 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan nasıl bilmiyorum ama benim zamanımda staj notu sadece geçti kaldı şeklinde geçerliydi ortalamaya herhangi bir etkisi yoktu ayrıca en son puanlar açıklanırken yökten veriler çekiliyor merak etmeyin problem yaşamazsınız.
    ultrabilgicom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece staj kaldıysa dilekçe verildiği zaman sorun çıkmıyor diye biliyorum
    Yani hocam seneye okul tamamlanmamış olsa bile staj vesaire başvurabilir miyim? dgs'ye.
  • 18-06-2020, 18:04:10
    #5
    konu gayet açık staj tamamlanmazsa mezun olamazsınız, mezun olamazsanız sınava giremezsiniz.
    internette çok aşırı bilgi kirliliği varmış şimdi baktım konu çok açık,
    mezun değilseniz sınava başvuru yapamazsınız zaten şu an deneyin sistemden bugün son galiba mezuniyet seçececeğiniz ekran var okul bitmediği için o ekran gelmeyecek size başvuru hakkı vermeyecek
  • 18-06-2020, 18:04:27
    #6
    yazdım hocam zaten dersinizin kalmaması gerekiyor. Stajda sıkıntı çıkmıyor.
  • 18-06-2020, 18:06:57
    #7
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu gayet açık staj tamamlanmazsa mezun olamazsınız, mezun olamazsanız sınava giremezsiniz.
    internette çok aşırı bilgi kirliliği varmış şimdi baktım konu çok açık,
    mezun değilseniz sınava başvuru yapamazsınız zaten şu an deneyin sistemden bugün son galiba mezuniyet seçececeğiniz ekran var okul bitmediği için o ekran gelmeyecek size başvuru hakkı vermeyecek
    ultrabilgicom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdım hocam zaten dersinizin kalmaması gerekiyor. Stajda sıkıntı çıkmıyor.
    Hocam şimdi hangisi doğru anlayamadım cidden bu konu hakkında net tam bilgiye ihtiyacım var bu sene yapılması gerekiyorsa dilekçe vermem lazım okula staj yapmak istiyorum diye, pandemiden dolayı seneye attılar stajları çünkü.
  • 18-06-2020, 18:07:07
    #8
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu gayet açık staj tamamlanmazsa mezun olamazsınız, mezun olamazsanız sınava giremezsiniz.
    internette çok aşırı bilgi kirliliği varmış şimdi baktım konu çok açık,
    mezun değilseniz sınava başvuru yapamazsınız zaten şu an deneyin sistemden bugün son galiba mezuniyet seçececeğiniz ekran var okul bitmediği için o ekran gelmeyecek size başvuru hakkı vermeyecek
    şuan okuyan kişiler mezun gözükmüyor zaten. başvuruda sıkıntı çıkmaz.
  • 18-06-2020, 18:07:19
    #9
    hocam sadece stajınız kaldıysa ve tüm dersleri geçtiyseniz başvuru yapabiliyorsunuz. ben son seneme bıraktım stajı. bu yaz hem stajı yapacağım hemde dgs gireceğim.