Arkadaşlar sorum şu:
Stajı son sene yaparsak, yani seneye DGS başvurusu için notların sisteme girilmiş olması lazım mı? yoksa staj bitmesi mi lazım biliyorsunuz DGS sınavları da haziran temmuz aylarına oluyor genelde. Bu nedenle bu sene yapmayı düşündüm çünkü seneye olsa staj notlarım sisteme girilmemiş olacak ve mezuniyetim tamamlanmamış olarak gözükecek bu şekilde başvuru yapmam mümkün müdür? yoksa bu sene stajı yapmalı mıyım? 1 yıl boşa düşmemek için.
DGS ve STAJ hakkında sorum var
12
●237
- 18-06-2020, 18:00:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sadece staj kaldıysa dilekçe verildiği zaman sorun çıkmıyor diye biliyorum
- 18-06-2020, 18:02:13murat1347 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYani hocam seneye okul tamamlanmamış olsa bile staj vesaire başvurabilir miyim? dgs'ye.ultrabilgicom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2020, 18:04:10konu gayet açık staj tamamlanmazsa mezun olamazsınız, mezun olamazsanız sınava giremezsiniz.
internette çok aşırı bilgi kirliliği varmış şimdi baktım konu çok açık,
mezun değilseniz sınava başvuru yapamazsınız zaten şu an deneyin sistemden bugün son galiba mezuniyet seçececeğiniz ekran var okul bitmediği için o ekran gelmeyecek size başvuru hakkı vermeyecek - 18-06-2020, 18:04:27yazdım hocam zaten dersinizin kalmaması gerekiyor. Stajda sıkıntı çıkmıyor.
- 18-06-2020, 18:06:57beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam şimdi hangisi doğru anlayamadımultrabilgicom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cidden bu konu hakkında net tam bilgiye ihtiyacım var bu sene yapılması gerekiyorsa dilekçe vermem lazım okula staj yapmak istiyorum diye, pandemiden dolayı seneye attılar stajları çünkü.
- 18-06-2020, 18:07:07şuan okuyan kişiler mezun gözükmüyor zaten. başvuruda sıkıntı çıkmaz.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2020, 18:07:19hocam sadece stajınız kaldıysa ve tüm dersleri geçtiyseniz başvuru yapabiliyorsunuz. ben son seneme bıraktım stajı. bu yaz hem stajı yapacağım hemde dgs gireceğim.
cidden bu konu hakkında net tam bilgiye ihtiyacım var bu sene yapılması gerekiyorsa dilekçe vermem lazım okula staj yapmak istiyorum diye, pandemiden dolayı seneye attılar stajları çünkü.