• 18-06-2020, 18:08:28
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sadece stajınız kaldıysa ve tüm dersleri geçtiyseniz başvuru yapabiliyorsunuz. ben son seneme bıraktım stajı. bu yaz hem stajı yapacağım hemde dgs gireceğim.
    bende bunu dedim net cevap bu zaten
  • 18-06-2020, 18:10:31
    #11
    ultrabilgicom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan okuyan kişiler mezun gözükmüyor zaten. başvuruda sıkıntı çıkmaz.
    TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sadece stajınız kaldıysa ve tüm dersleri geçtiyseniz başvuru yapabiliyorsunuz. ben son seneme bıraktım stajı. bu yaz hem stajı yapacağım hemde dgs gireceğim.
    Hocam bu sene stajı yapmama gerek yok yani seneye dgs başvurusu ve sınavından sonra stajı yapabilirim doğru mudur?
  • 18-06-2020, 18:11:15
    #12
    evet hocam doğru
  • 18-06-2020, 18:13:05
    #13
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu sene stajı yapmama gerek yok yani seneye dgs başvurusu ve sınavından sonra stajı yapabilirim doğru mudur?
    evet hocam fakat seneye stajı ilk staj tarihlerinde yapmanız sizin için daha iyi olur. ne kadar erken alırsanız o kadar erken diplomaya sahip olur yeni okulunuza başvurunuzu yaparsınız.