Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu sene stajı yapmama gerek yok yani seneye dgs başvurusu ve sınavından sonra stajı yapabilirim doğru mudur?
evet hocam fakat seneye stajı ilk staj tarihlerinde yapmanız sizin için daha iyi olur. ne kadar erken alırsanız o kadar erken diplomaya sahip olur yeni okulunuza başvurunuzu yaparsınız.