TuorElanesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sadece stajınız kaldıysa ve tüm dersleri geçtiyseniz başvuru yapabiliyorsunuz. ben son seneme bıraktım stajı. bu yaz hem stajı yapacağım hemde dgs gireceğim.
bende bunu dedim net cevap bu zaten