Konu
DGS ve STAJ hakkında sorum var
18-06-2020, 18:08:28
#10
ultrabilgicom
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
TuorElanesse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam sadece stajınız kaldıysa ve tüm dersleri geçtiyseniz başvuru yapabiliyorsunuz. ben son seneme bıraktım stajı. bu yaz hem stajı yapacağım hemde dgs gireceğim.
bende bunu dedim
net cevap bu zaten