şuan okuyan kişiler mezun gözükmüyor zaten. başvuruda sıkıntı çıkmaz.
hocam sadece stajınız kaldıysa ve tüm dersleri geçtiyseniz başvuru yapabiliyorsunuz. ben son seneme bıraktım stajı. bu yaz hem stajı yapacağım hemde dgs gireceğim.
Hocam bu sene stajı yapmama gerek yok yani seneye dgs başvurusu ve sınavından sonra stajı yapabilirim doğru mudur?