şuan nasıl bilmiyorum ama benim zamanımda staj notu sadece geçti kaldı şeklinde geçerliydi ortalamaya herhangi bir etkisi yoktu ayrıca en son puanlar açıklanırken yökten veriler çekiliyor merak etmeyin problem yaşamazsınız.
sadece staj kaldıysa dilekçe verildiği zaman sorun çıkmıyor diye biliyorum
Yani hocam seneye okul tamamlanmamış olsa bile staj vesaire başvurabilir miyim? dgs'ye.