Arkadaşlar sorum şu:
Stajı son sene yaparsak, yani seneye DGS başvurusu için notların sisteme girilmiş olması lazım mı? yoksa staj bitmesi mi lazım biliyorsunuz DGS sınavları da haziran temmuz aylarına oluyor genelde. Bu nedenle bu sene yapmayı düşündüm çünkü seneye olsa staj notlarım sisteme girilmemiş olacak ve mezuniyetim tamamlanmamış olarak gözükecek bu şekilde başvuru yapmam mümkün müdür? yoksa bu sene stajı yapmalı mıyım? 1 yıl boşa düşmemek için.