beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu gayet açık staj tamamlanmazsa mezun olamazsınız, mezun olamazsanız sınava giremezsiniz.
internette çok aşırı bilgi kirliliği varmış şimdi baktım konu çok açık,
mezun değilseniz sınava başvuru yapamazsınız zaten şu an deneyin sistemden bugün son galiba mezuniyet seçececeğiniz ekran var okul bitmediği için o ekran gelmeyecek size başvuru hakkı vermeyecek
ultrabilgicom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazdım hocam zaten dersinizin kalmaması gerekiyor. Stajda sıkıntı çıkmıyor.
Hocam şimdi hangisi doğru anlayamadım cidden bu konu hakkında net tam bilgiye ihtiyacım var bu sene yapılması gerekiyorsa dilekçe vermem lazım okula staj yapmak istiyorum diye, pandemiden dolayı seneye attılar stajları çünkü.