Konu
DGS ve STAJ hakkında sorum var
18-06-2020, 18:07:19
#9
TuorElanesse
hocam sadece stajınız kaldıysa ve tüm dersleri geçtiyseniz başvuru yapabiliyorsunuz. ben son seneme bıraktım stajı. bu yaz hem stajı yapacağım hemde dgs gireceğim.