• 17-06-2020, 08:42:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ok yav 3 4 bin değil 200 300 tl bir paraya boşta plakaları alabiliyorsun. Ben hiç çevremde duymadım okadar para veren max 500tl bağış yapan arkadaşım vardı oda gönlünden geçtiği için okadar verdi.
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabamizin plakasi diyelim ki 55 ABC 123 olsun

    bunu 55 EDS 55 veya 55 EDS XXX yaptırmanın fiyatı nedir?
    Şirket için plaka alıyorduk ankara egm de anlamsız plakaları hemen veriyorlar anlamlıları ayırıp biryere koymuşlar polis memuru ile görüşüyorsun bizden 10000 istediler. Pazarlık yapacaktık çünkü bizden önceki adam pazarlık yaptı. Sonra bir plakaya o para verilmez diye almadık. Bizden önceki adamda 7000 yada 8000 e anlaştı tam hatırlamıyorum. Fiyatı bukadar yüksek söylemelerinin sebebide biz arabayı aldık Türkiyeye gelmesi tam koronanın ortasını buldu. Oranın işte en rütbeli kişisi kimse canını düşünmeyenin parasını düşünmem demiş isteyebildiğiniz kadar yüksek isteyin demiş polis memuru direk bize böyle söyledi.
  • 17-06-2020, 11:40:07
    #11
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ok yav 3 4 bin değil 200 300 tl bir paraya boşta plakaları alabiliyorsun. Ben hiç çevremde duymadım okadar para veren max 500tl bağış yapan arkadaşım vardı oda gönlünden geçtiği için okadar verdi.
    Hangi emniyette hocam 🤔 istanbuldan antalyadan plaka aldım x.xxx rakamında bağış yaptım
  • 17-06-2020, 13:40:25
    #12
    bağış ya da aracı kurumlar var onlarla iletişime geçip halledebilirsiniz.
  • 17-06-2020, 14:36:40
    #13
    Normal plaka nasıl değişiyor? Plakamı değiştirmek istiyorum. Standart prosedür nedir? Bi de kaç lira?

    Son sorum camlara da film çektireceğim. Bu nasıl yapılıyor? Neye dikkat etmek gerek?
  • 17-06-2020, 14:42:14
    #14
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal plaka nasıl değişiyor? Plakamı değiştirmek istiyorum. Standart prosedür nedir? Bi de kaç lira?

    Son sorum camlara da film çektireceğim. Bu nasıl yapılıyor? Neye dikkat etmek gerek?
    cam filmlerinde prosedur belli;

    Aracın ön camına kesinlikle cam filmi uygulaması yapılamıyor. ... Öte yandan oranı her ne olursa olsun ön camda da cam filmi kesinlikle yasak. Ön yanlar için uygulanacak olan siyah film oranı yüzde 30'u geçemeyecek. Yani ön yandaki cam filmler güneş ışığını yüzde 70 geçirgen olmalı.

    cam film olayını sanayiye gidince yapacak adama yasalara uygun şekilde yap diyeceksiniz.

    plaka harfler ve rakamlar değişecek mi yoksa sadece yenisini mi alacaksınız aynı plakanın?
  • 17-06-2020, 14:43:57
    #15
    Harfler ve rakamlar değişecek. Bulunduğum il kodunu yapacağım. Plakamın sonu 666. Şaka gibi 🤣

    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cam filmlerinde prosedur belli;

    Aracın ön camına kesinlikle cam filmi uygulaması yapılamıyor. ... Öte yandan oranı her ne olursa olsun ön camda da cam filmi kesinlikle yasak. Ön yanlar için uygulanacak olan siyah film oranı yüzde 30'u geçemeyecek. Yani ön yandaki cam filmler güneş ışığını yüzde 70 geçirgen olmalı.

    cam film olayını sanayiye gidince yapacak adama yasalara uygun şekilde yap diyeceksiniz.

    plaka harfler ve rakamlar değişecek mi yoksa sadece yenisini mi alacaksınız aynı plakanın?
  • 17-06-2020, 14:46:21
    #16
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harfler ve rakamlar değişecek. Bulunduğum il kodunu yapacağım. Plakamın sonu 666. Şaka gibi 🤣
    hocam şimdi bu muhabbet çok çok farklı şehirden şehire ilçeden ilçeye fiyatlar çok değişiyor bunun için tek yol şehrinizdeki emniyet müdürlüğüne gidiyorsunuz derdinizi anlatıyorsunuz.