GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ok yav 3 4 bin değil 200 300 tl bir paraya boşta plakaları alabiliyorsun. Ben hiç çevremde duymadım okadar para veren max 500tl bağış yapan arkadaşım vardı oda gönlünden geçtiği için okadar verdi.
oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arabamizin plakasi diyelim ki 55 ABC 123 olsun

bunu 55 EDS 55 veya 55 EDS XXX yaptırmanın fiyatı nedir?
Şirket için plaka alıyorduk ankara egm de anlamsız plakaları hemen veriyorlar anlamlıları ayırıp biryere koymuşlar polis memuru ile görüşüyorsun bizden 10000 istediler. Pazarlık yapacaktık çünkü bizden önceki adam pazarlık yaptı. Sonra bir plakaya o para verilmez diye almadık. Bizden önceki adamda 7000 yada 8000 e anlaştı tam hatırlamıyorum. Fiyatı bukadar yüksek söylemelerinin sebebide biz arabayı aldık Türkiyeye gelmesi tam koronanın ortasını buldu. Oranın işte en rütbeli kişisi kimse canını düşünmeyenin parasını düşünmem demiş isteyebildiğiniz kadar yüksek isteyin demiş polis memuru direk bize böyle söyledi.