Normal plaka nasıl değişiyor? Plakamı değiştirmek istiyorum. Standart prosedür nedir? Bi de kaç lira?
Son sorum camlara da film çektireceğim. Bu nasıl yapılıyor? Neye dikkat etmek gerek?
cam filmlerinde prosedur belli;
Aracın ön camına kesinlikle
cam filmi uygulaması yapılamıyor. ... Öte yandan oranı her ne olursa olsun ön camda da
cam filmi kesinlikle
yasak. Ön yanlar için uygulanacak olan siyah
film oranı yüzde 30'u geçemeyecek. Yani ön yandaki
cam filmler güneş ışığını yüzde 70 geçirgen olmalı.
cam film olayını sanayiye gidince yapacak adama yasalara uygun şekilde yap diyeceksiniz.
plaka harfler ve rakamlar değişecek mi yoksa sadece yenisini mi alacaksınız aynı plakanın?