GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ok yav 3 4 bin değil 200 300 tl bir paraya boşta plakaları alabiliyorsun. Ben hiç çevremde duymadım okadar para veren max 500tl bağış yapan arkadaşım vardı oda gönlünden geçtiği için okadar verdi.
Hangi emniyette hocam 🤔 istanbuldan antalyadan plaka aldım x.xxx rakamında bağış yaptım