Normal plaka nasıl değişiyor? Plakamı değiştirmek istiyorum. Standart prosedür nedir? Bi de kaç lira?

Son sorum camlara da film çektireceğim. Bu nasıl yapılıyor? Neye dikkat etmek gerek?