• 16-06-2020, 16:54:14
    #1
    kardeşimi özel eğitim kurumuna kaydetmiştik lgs için ama bu virüsten dolayı 3 ay eğitim göremedi biz kurumla taksitli anlaşma yapmıştık. Bugün arayıp geri kalan tüm tutarı getirmemizi istediler biz durumu izah etmemize rağmen icra ile alırız falan diyorlar. sizce ne yapmalıyız.

    Misafir; sizin de yorumunuz bizim için önemli
  • 16-06-2020, 16:54:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    onlar öğretmenlere maaşını vermiş mi sizden istiyor? o zaman öğretmenler de evde yatmasına rağmen icraya verip haklarını istesinler. saçmalık cimere şikayet edin

    edit: sözleşmeye göre mal/hizmeti almadınız böyle bi hakları olduğunu zannetmiyorum korkmayın herkes icraya veririm mahkemeye veririm diyerek bir şeyler kopartmaya çalışıyor hakkınızın peşine düşün.
  • 16-06-2020, 16:56:46
    #3
    bizdede öyle yks için 2. dönem öğrenci kaydettik 1-2 ay arasi gitdi 3 ay tatil okdu 23 gün kala açiyorlar birde tam para istiyorlar yarim yamalak anlatiyorlar dersleri konulari bitirip tekrara girmişler
  • 16-06-2020, 16:57:44
    #4
    Covid dolayısıyla ve bu süreçte oluşabilecek hiçbir borçtan uzunca bir zaman mesul tutulmazsınız. Hele bir de hak edilmeyen bir para üzerinden talep davası açıldıysa, davanın sonuçlanması yıllar sürer. Hizmet almadığınız için de sizin lehinize sonuçlanır.
  • 16-06-2020, 17:03:51
    #5
    Şahsen yks öğrencisi olarak vermeyeceğim
    1 gün bile haklarını yediğimi kanıtlarlarsa öderim ama gelmediğim günün parasını vermem
  • 16-06-2020, 17:04:05
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir yerde görmüştüm kesinlikle ama kesinlikle sizden para alamaz. Hizmet vermediği bir şey için hiçkimse sizden para alamaz. Sonuçta siz kaydolarken şu kadar ay boyunca hizmet bedeli için anlaşmışsınız. Ama birkaç ay boyunca hizmet verilmediği için hiçbir şekilde ücret takep edemezler
  • 16-06-2020, 17:07:48
    #7
    tüketici korunması ve piyasa gözetimi genel müd şikayet edin.
    mobil uyg ile dilekçe ile basvurarak size kalmış.
  • 16-06-2020, 17:09:14
    #8
    Sözleşmede "Normal dışı bir olay yaşarsak ve bu olay yüzüne ders verilememe zorunluluğu olsa dahi ücreti alırız" gibi bir madde yoksa hiç alamazlar, gerçi böyle bir madde dahi olsa alamazlar bence de neyse
    Yok hocam ne vereceksiniz Allah aşkına. Madem haklılar, açsınlar davalarını haklılarsa verirsiniz parasını. Hem dershane kapalı olsun, hem öğretmenlere para verme, hem de öğrencilerden para iste. Ne güzel memleket
  • 16-06-2020, 17:11:12
    #9
    Alamazlar ücreti, tüm dünya geneli bir durum yaşanıyor şuanda. Bir avukatla görüşüp durumu anlatın, tekrar arayıp icrayla alırız derlerse avukatımla görüşün der yönlendirirsiniz.