onlar öğretmenlere maaşını vermiş mi sizden istiyor? o zaman öğretmenler de evde yatmasına rağmen icraya verip haklarını istesinler. saçmalık cimere şikayet edin
edit: sözleşmeye göre mal/hizmeti almadınız böyle bi hakları olduğunu zannetmiyorum korkmayın herkes icraya veririm mahkemeye veririm diyerek bir şeyler kopartmaya çalışıyor hakkınızın peşine düşün.