kardeşimi özel eğitim kurumuna kaydetmiştik lgs için ama bu virüsten dolayı 3 ay eğitim göremedi biz kurumla taksitli anlaşma yapmıştık. Bugün arayıp geri kalan tüm tutarı getirmemizi istediler biz durumu izah etmemize rağmen icra ile alırız falan diyorlar. sizce ne yapmalıyız.

Misafir; sizin de yorumunuz bizim için önemli