Sözleşmede "Normal dışı bir olay yaşarsak ve bu olay yüzüne ders verilememe zorunluluğu olsa dahi ücreti alırız" gibi bir madde yoksa hiç alamazlar, gerçi böyle bir madde dahi olsa alamazlar bence de neyse

Yok hocam ne vereceksiniz Allah aşkına. Madem haklılar, açsınlar davalarını haklılarsa verirsiniz parasını. Hem dershane kapalı olsun, hem öğretmenlere para verme, hem de öğrencilerden para iste. Ne güzel memleket