bizdede öyle yks için 2. dönem öğrenci kaydettik 1-2 ay arasi gitdi 3 ay tatil okdu 23 gün kala açiyorlar birde tam para istiyorlar yarim yamalak anlatiyorlar dersleri konulari bitirip tekrara girmişler