• 14-06-2020, 12:54:32
    #1
    aprtmanımızda yöneticiliği daire sahipleri bir firmaya vermiş. Kurumsal bir firma işletiyor , 3-4 aydır yatıramadığım için cuma günü kapı girişine 19 hazirana kadar ödenmezse yasal işlem başlatılacaktır diye yazı bırakılmış. Cidden avukatlık olur muyuz arkadaşlar , bilen var mı..
  • 14-06-2020, 13:00:09
    #2
    Olursunuz. Hatta mevcut geciken borcu da aylık %5 gibi bir gecikme ücreti ile talep ederler muhtemelen.
  • 14-06-2020, 13:02:12
    #3
    Platin üye
    3 Ay sonrası yasal işlem başlatılıyor diye biliyorumda bunun ilk defa kurumsal firması olduğunu duydum
  • 14-06-2020, 13:22:44
    #4
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Ay sonrası yasal işlem başlatılıyor diye biliyorumda bunun ilk defa kurumsal firması olduğunu duydum
    hocam normalde apartmanda herkes kiracı ,daire sahipleri kardeş genelde, uğraşmak istemedikleri için böyle bir firmayla anlaşmışlar, başka firmalarda var bu işleri yapan. Corona sebebiyle zaten para kazanamıyorum kiraydı faturalardı mutfak masrafıydı üstüne bir de bunlar sağolsunlar... hayatımda hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum ....
  • 14-06-2020, 13:38:46
    #5
    pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aprtmanımızda yöneticiliği daire sahipleri bir firmaya vermiş. Kurumsal bir firma işletiyor , 3-4 aydır yatıramadığım için cuma günü kapı girişine 19 hazirana kadar ödenmezse yasal işlem başlatılacaktır diye yazı bırakılmış. Cidden avukatlık olur muyuz arkadaşlar , bilen var mı..
    hocam kurumsal firma olmasaydı yöneticinin insafına kalmıştınız derdim. ancak kurumsal firmalar acımaz. dava açılırsa eğer sonucunda haksız olduğunuz için avukatlık ücreti, aylık yüzde 5'lik gecikme ücreti ve ana para ödemesi karşınıza çıkar. dava masrafları da size kalır bu nedenle ödemekte fayda var.

    kurumsal firmaların dava açması kolaydır ve zaten bu nedenle kurumsal firmalar tercih ediliyor.
  • 14-06-2020, 15:16:09
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam normalde apartmanda herkes kiracı ,daire sahipleri kardeş genelde, uğraşmak istemedikleri için böyle bir firmayla anlaşmışlar, başka firmalarda var bu işleri yapan. Corona sebebiyle zaten para kazanamıyorum kiraydı faturalardı mutfak masrafıydı üstüne bir de bunlar sağolsunlar... hayatımda hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum ....
    Aylık aidatınız ne kadar?
  • 14-06-2020, 17:09:13
    #7
    TrgySylr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kurumsal firma olmasaydı yöneticinin insafına kalmıştınız derdim. ancak kurumsal firmalar acımaz. dava açılırsa eğer sonucunda haksız olduğunuz için avukatlık ücreti, aylık yüzde 5'lik gecikme ücreti ve ana para ödemesi karşınıza çıkar. dava masrafları da size kalır bu nedenle ödemekte fayda var.

    kurumsal firmaların dava açması kolaydır ve zaten bu nedenle kurumsal firmalar tercih ediliyor.
    Bir avukatlık olmadığımız kalmıştı oda gelsin , bilseydim kirayı yatırmazdım