apartman aidatı gecikmesi
6
●171
- 14-06-2020, 12:54:32aprtmanımızda yöneticiliği daire sahipleri bir firmaya vermiş. Kurumsal bir firma işletiyor , 3-4 aydır yatıramadığım için cuma günü kapı girişine 19 hazirana kadar ödenmezse yasal işlem başlatılacaktır diye yazı bırakılmış. Cidden avukatlık olur muyuz arkadaşlar , bilen var mı..
- 14-06-2020, 13:02:123 Ay sonrası yasal işlem başlatılıyor diye biliyorumda bunun ilk defa kurumsal firması olduğunu duydum
- 14-06-2020, 13:22:44hocam normalde apartmanda herkes kiracı ,daire sahipleri kardeş genelde, uğraşmak istemedikleri için böyle bir firmayla anlaşmışlar, başka firmalarda var bu işleri yapan. Corona sebebiyle zaten para kazanamıyorum kiraydı faturalardı mutfak masrafıydı üstüne bir de bunlar sağolsunlar... hayatımda hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum ....enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2020, 13:38:46hocam kurumsal firma olmasaydı yöneticinin insafına kalmıştınız derdim. ancak kurumsal firmalar acımaz. dava açılırsa eğer sonucunda haksız olduğunuz için avukatlık ücreti, aylık yüzde 5'lik gecikme ücreti ve ana para ödemesi karşınıza çıkar. dava masrafları da size kalır bu nedenle ödemekte fayda var.pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurumsal firmaların dava açması kolaydır ve zaten bu nedenle kurumsal firmalar tercih ediliyor. - 14-06-2020, 15:16:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aylık aidatınız ne kadar?pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2020, 17:09:13Bir avukatlık olmadığımız kalmıştı oda gelsin , bilseydim kirayı yatırmazdımTrgySylr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle