aprtmanımızda yöneticiliği daire sahipleri bir firmaya vermiş. Kurumsal bir firma işletiyor , 3-4 aydır yatıramadığım için cuma günü kapı girişine 19 hazirana kadar ödenmezse yasal işlem başlatılacaktır diye yazı bırakılmış. Cidden avukatlık olur muyuz arkadaşlar , bilen var mı..