pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aprtmanımızda yöneticiliği daire sahipleri bir firmaya vermiş. Kurumsal bir firma işletiyor , 3-4 aydır yatıramadığım için cuma günü kapı girişine 19 hazirana kadar ödenmezse yasal işlem başlatılacaktır diye yazı bırakılmış. Cidden avukatlık olur muyuz arkadaşlar , bilen var mı..
hocam kurumsal firma olmasaydı yöneticinin insafına kalmıştınız derdim. ancak kurumsal firmalar acımaz. dava açılırsa eğer sonucunda haksız olduğunuz için avukatlık ücreti, aylık yüzde 5'lik gecikme ücreti ve ana para ödemesi karşınıza çıkar. dava masrafları da size kalır bu nedenle ödemekte fayda var.

kurumsal firmaların dava açması kolaydır ve zaten bu nedenle kurumsal firmalar tercih ediliyor.