pharmacist35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam normalde apartmanda herkes kiracı ,daire sahipleri kardeş genelde, uğraşmak istemedikleri için böyle bir firmayla anlaşmışlar, başka firmalarda var bu işleri yapan. Corona sebebiyle zaten para kazanamıyorum kiraydı faturalardı mutfak masrafıydı üstüne bir de bunlar sağolsunlar... hayatımda hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum ....
Aylık aidatınız ne kadar?