hocam kurumsal firma olmasaydı yöneticinin insafına kalmıştınız derdim. ancak kurumsal firmalar acımaz. dava açılırsa eğer sonucunda haksız olduğunuz için avukatlık ücreti, aylık yüzde 5'lik gecikme ücreti ve ana para ödemesi karşınıza çıkar. dava masrafları da size kalır bu nedenle ödemekte fayda var.
kurumsal firmaların dava açması kolaydır ve zaten bu nedenle kurumsal firmalar tercih ediliyor.
Bir avukatlık olmadığımız kalmıştı oda gelsin , bilseydim kirayı yatırmazdım