• 10-06-2020, 12:16:47
    #1
    merhaba arkadaşlar pazartesi 20lik diş çekimi yaptırıcaktım 45dk dedi ama 2 saat sürdü kemiğin altında gömülü dedi doktor özele gitmiştim neyse çok uraştı adam terledi resmen cıkaramadı yani tamamen etrafını oymam lazım dedi oda kemiğe sıkıntı olur dedi şimdi ben yerini oynattım dedi devamlı ağzını aç kapa 1.5 ay sonra biraz kımıldasın ordan öyle alalım dedi 4 dikiş attı aklımda sorular kaldı acaba doktormu kötü çekemedi diyorum ama çok giden var çektiren ona zor bi diş biliyorum ama korkuyorum doktordamı sıkıntı diye yoksa bu şekilde yapması doğrumu 2. defa ameliyat olcam 1.5 ay sonra film çektir gel dedi başına gelen varmı normal 20lik diş gibi değil benim zaten biliyorum çok derinde dedi
  • 10-06-2020, 12:20:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    TolgaSERT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar pazartesi 20lik diş çekimi yaptırıcaktım 45dk dedi ama 2 saat sürdü kemiğin altında gömülü dedi doktor özele gitmiştim neyse çok uraştı adam terledi resmen cıkaramadı yani tamamen etrafını oymam lazım dedi oda kemiğe sıkıntı olur dedi şimdi ben yerini oynattım dedi devamlı ağzını aç kapa 1.5 ay sonra biraz kımıldasın ordan öyle alalım dedi 4 dikiş attı aklımda sorular kaldı acaba doktormu kötü çekemedi diyorum ama çok giden var çektiren ona zor bi diş biliyorum ama korkuyorum doktordamı sıkıntı diye yoksa bu şekilde yapması doğrumu 2. defa ameliyat olcam 1.5 ay sonra film çektir gel dedi başına gelen varmı normal 20lik diş gibi değil benim zaten biliyorum çok derinde dedi
    Hocam 20 lik diş genelde 2 kök arası kemikten çıkınca çekerler. Sizde muhtemelen hala kemikte olduğu için zorlanıyorlar. O iki kök arasına birşey sokup kanıttırmak suretiyle çıt diye çıkıyor nomalde. Kafan falan bükülüyor o derece zor çıkıyor uyuşturdukları için pek birşey hissetmiyorsunuz tabi.
  • 10-06-2020, 12:20:43
    #3
    20lik dişleri çene cerrahları çekebiliyor herkes çekemez.
  • 10-06-2020, 12:21:56
    #4
    diş fakültesine gitmeni tavsiye ederim.
  • 10-06-2020, 12:23:53
    #5
    ya doktor çok uğraştıda hani daha fazla oymak istemiyorum dedi biraz kımıldasın yerinden dedi öyle çekelim dedi etrafını açtım dedi valla korkuyorum doktordamı yoksa sıkıntı diye ama çok ameliyata giriyormuş
  • 10-06-2020, 12:28:11
    #6
    Okurken ürperiyorum ben geçmiş olsun
  • 10-06-2020, 12:33:41
    #7
    Teşekkürler kardeşim valla bende korkuyorum ama doktordan mı gerçekten benim çok zormu anlamadım böyle hiç denk gelmedi dedi😀
  • 10-06-2020, 12:47:36
    #8
    benim 20 lik dişlerde gömüktü ve 3 tanesi ameliyatla alındı. panaromik görüntüleme ile çenenin röntgenini çektikten sonra doktor değerlendiriyor. dolgu yapma veya basit diş çekme gibi değil berbat birşey. son ameliyatımda diş tek parça çıkmayınca önce dişi kesip parçalar halinde çıkarmışlardı yaklaşık 1 buçuk saat sürmüştü. üst taraftaki diş olduğu için kafam ve boynum şekilden şekile girmişti Allah düşmanıma vermesin
  • 10-06-2020, 12:52:02
    #9
    Geçmiş olsun kardeşim ozaman adam haklı fazla acı çekme diyemi yaptı bana anlamadım devamlı çeneni oynat dedi 1.5 ay sonra rötgen çekip alalım dedi yerinden oynıcakmış açmış kenarlarını korkuyorum yalnış bişi yapıyo diye

    ledci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim 20 lik dişlerde gömüktü ve 3 tanesi ameliyatla alındı. panaromik görüntüleme ile çenenin röntgenini çektikten sonra doktor değerlendiriyor. dolgu yapma veya basit diş çekme gibi değil berbat birşey. son ameliyatımda diş tek parça çıkmayınca önce dişi kesip parçalar halinde çıkarmışlardı yaklaşık 1 buçuk saat sürmüştü. üst taraftaki diş olduğu için kafam ve boynum şekilden şekile girmişti Allah düşmanıma vermesin