merhaba arkadaşlar pazartesi 20lik diş çekimi yaptırıcaktım 45dk dedi ama 2 saat sürdü kemiğin altında gömülü dedi doktor özele gitmiştim neyse çok uraştı adam terledi resmen cıkaramadı yani tamamen etrafını oymam lazım dedi oda kemiğe sıkıntı olur dedi şimdi ben yerini oynattım dedi devamlı ağzını aç kapa 1.5 ay sonra biraz kımıldasın ordan öyle alalım dedi 4 dikiş attı aklımda sorular kaldı acaba doktormu kötü çekemedi diyorum ama çok giden var çektiren ona zor bi diş biliyorum ama korkuyorum doktordamı sıkıntı diye yoksa bu şekilde yapması doğrumu 2. defa ameliyat olcam 1.5 ay sonra film çektir gel dedi başına gelen varmı normal 20lik diş gibi değil benim zaten biliyorum çok derinde dedi