benim 20 lik dişlerde gömüktü ve 3 tanesi ameliyatla alındı. panaromik görüntüleme ile çenenin röntgenini çektikten sonra doktor değerlendiriyor. dolgu yapma veya basit diş çekme gibi değil berbat birşey. son ameliyatımda diş tek parça çıkmayınca önce dişi kesip parçalar halinde çıkarmışlardı yaklaşık 1 buçuk saat sürmüştü. üst taraftaki diş olduğu için kafam ve boynum şekilden şekile girmişti Allah düşmanıma vermesin