TolgaSERT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben 4 kere 20lik diş çektirdim.
Alt taraftakiler tamamen yatay halde ve ön azı dişine bitişikti.Bu sebeple ön dişi çürütüyordu.
Bir ilçede 70li yaşlarda uzman deneyimli bir dişçim var.
Daha önce araştırmalarımda beni büyük hastanelere yönlendirmişlerdi ama doktorum ben yaparım demişti.
Önce dişi ucundan kesip bir tornavida yardımıyla işlemi tamamladı 30-45 dk arası sürdü. Alt damak 2 kere 20lik diş çektirdim. Üste damaktaki 20lik dişler 10 dk filan sürmüştü.
İğneden sonra çok acı çekiyordum bir tabanca gibi aletle 4-5 tane daha atış yaptı ve hiç acı çekmemem sağlandı. Çok basitti.
Kısacası bu iş deneyim işi. Doktor iyiyse emin olun hiç operasyona büyük hastanelere gerek yok. Bir dişçi koltuğunda bu işlemler halledilebilir