Geçmiş olsun kardeşim ozaman adam haklı fazla acı çekme diyemi yaptı bana anlamadım devamlı çeneni oynat dedi 1.5 ay sonra rötgen çekip alalım dedi yerinden oynıcakmış açmış kenarlarını korkuyorum yalnış bişi yapıyo diye

ledci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim 20 lik dişlerde gömüktü ve 3 tanesi ameliyatla alındı. panaromik görüntüleme ile çenenin röntgenini çektikten sonra doktor değerlendiriyor. dolgu yapma veya basit diş çekme gibi değil berbat birşey. son ameliyatımda diş tek parça çıkmayınca önce dişi kesip parçalar halinde çıkarmışlardı yaklaşık 1 buçuk saat sürmüştü. üst taraftaki diş olduğu için kafam ve boynum şekilden şekile girmişti Allah düşmanıma vermesin