• 28-05-2020, 17:19:06
    #19
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 ay ceza evinde yattım bu tip yaralamadan gelen insanları cok gordum ve anlattım gbil olucandan adım gbil eminim
    Cezaevinde yatmış olmanız bu konuda bilgi sahibi olduğunuz anlamına gelmiyor. Yanlış bilgilendirme yapıyorsunuz. Konuyu açan kişinin arkadaşı hakkında Adli Tıp raporu yaralanmanın yüzde sabit iz niteliği taşıdığına dair kanaat bildirir ise; TCK 87/1-c maddesinden kamu davası açılır. Bu madde ile verilen ceza da 10 yıl değil.
  • 28-05-2020, 17:24:16
    #20
    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Darp, ağır cezanın konusu hocam. Siz vazgeçseniz bile kamu davası açılır. Darp raporlarınız falan işleme konur. Denetimli serbestlik de, iyi hal, maktulun söylemleri vs gibi birçok işlem sonrası verilen en iyi cezadır.
    Bunca yıllık hukukçuyum böyle anlamsız bir yoruma uzun zamandır denk gelmemiştim. sağlık ve hukuk alanlarında insanların bu şekilde yorum yapması ne kadar tehlikeli.Her iki postunuzun neresinden tutsam elimde kalıyor

    soruya gelince yukarıda hukukçu olduğunu tahmin ettiğim bir kişi doğru bilgilendirme yapmış yüzde sabit iz varsa şikayete tabi olmaz 87/1-C den dava açılır
  • 28-05-2020, 17:25:17
    #21
    Maqro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cezaevinde yatmış olmanız bu konuda bilgi sahibi olduğunuz anlamına gelmiyor. Yanlış bilgilendirme yapıyorsunuz. Konuyu açan kişinin arkadaşı hakkında Adli Tıp raporu yaralanmanın yüzde sabit iz niteliği taşıdığına dair kanaat bildirir ise; TCK 87/1-c maddesinden kamu davası açılır. Bu madde ile verilen ceza da 10 yıl değil.
    şikyetci yoksa sadece kamu cezası alıcanı bende soledim zaten senn dedin gbil olsun senle laf kavgası edemm burda adamın suratı zarar gördüyse bu kişi normal yaralama cezası almaz belden yukarısı olayın boyutunu deiştiriyor bana internetten birseyler bulup atmana gerek yok ben çok şeye bizzat şahit oldum zaten uzlasma yasasından faydalanacaklar .
  • 28-05-2020, 17:26:51
    #22
    6-8 ay civarında bir hapis ya da denetimli serbestlik ile sonuçlanan örnekler tanıyorum.
  • 28-05-2020, 18:01:48
    #23
    ttk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunca yıllık hukukçuyum böyle anlamsız bir yoruma uzun zamandır denk gelmemiştim. sağlık ve hukuk alanlarında insanların bu şekilde yorum yapması ne kadar tehlikeli.Her iki postunuzun neresinden tutsam elimde kalıyor

    soruya gelince yukarıda hukukçu olduğunu tahmin ettiğim bir kişi doğru bilgilendirme yapmış yüzde sabit iz varsa şikayete tabi olmaz 87/1-C den dava açılır
    Anlamsız konuşan sensin boş insan. Mesajımı alıntılamış bir de bilgiç bilgiç konuşuyor. Git ötede bayıl. Ben aşırı derece yüzeysel yazdım. Sen ise "bunca yorum arasından, hukukçu olduğumu nasıl belli ederim" diye düşünerek, salyaların akar bi şekilde saldırıyorsun.Asla taviz vermeyeceğim şey bu denli terbiyesizlik ve saygısızlık. Engel!
  • 28-05-2020, 18:09:42
    #24
    Yüzde iz olmasından ziyade failin yaptığın eylemin basit tıbbi müdahale ile giderilebileceği doktor raporunda yazıyorsa o basit yaralamadan ötürü şikayetinizden vazgeçtiğinizde dava açıldıysa düşer. Aksi halde basit tıbbi müdahale ile giderilmeyecek bir durum söz konusu oluşmuş ise şikayete bağlı suç özelliğini kaybedeceğinden ötürü kamu adına yargılama devam eder. Üstte yorum yapan meslektaşın dediği sağlık ve hukuk konuları hassas meselelerdir insanlar hassas olabilir. Yanlış verilecek bilgiden ötürü şizofreni olabilir intihar bile edebilir. Meslektaşa kızmayın.
  • 28-05-2020, 18:43:30
    #25
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikyetci yoksa sadece kamu cezası alıcanı bende soledim zaten senn dedin gbil olsun senle laf kavgası edemm burda adamın suratı zarar gördüyse bu kişi normal yaralama cezası almaz belden yukarısı olayın boyutunu deiştiriyor bana internetten birseyler bulup atmana gerek yok ben çok şeye bizzat şahit oldum zaten uzlasma yasasından faydalanacaklar .
    Sadece şunu söylemek istiyorum, bilginizin olmadığı ya da yetersiz kaldığınız konular hakkında yaptığınız yorumlar ile insanların zarar görmesine sebebiyet verebilirsiniz. Biraz empati kurun lütfen.
  • 28-05-2020, 19:04:15
    #26
    Maqro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece şunu söylemek istiyorum, bilginizin olmadığı ya da yetersiz kaldığınız konular hakkında yaptığınız yorumlar ile insanların zarar görmesine sebebiyet verebilirsiniz. Biraz empati kurun lütfen.
    Gayet bildim bir konu sen dert etme .