Yüzde iz olmasından ziyade failin yaptığın eylemin basit tıbbi müdahale ile giderilebileceği doktor raporunda yazıyorsa o basit yaralamadan ötürü şikayetinizden vazgeçtiğinizde dava açıldıysa düşer. Aksi halde basit tıbbi müdahale ile giderilmeyecek bir durum söz konusu oluşmuş ise şikayete bağlı suç özelliğini kaybedeceğinden ötürü kamu adına yargılama devam eder. Üstte yorum yapan meslektaşın dediği sağlık ve hukuk konuları hassas meselelerdir insanlar hassas olabilir. Yanlış verilecek bilgiden ötürü şizofreni olabilir intihar bile edebilir. Meslektaşa kızmayın.