Kasten adam yaralama ?
25
●602
- 28-05-2020, 16:44:34Arkadaşlar yakın zamanda darp edildim ev arkadaşım tarafından şikayetçi oldum sonra aramızda hallettik ve şikayetimden vazgeçtim ardından adli tıppa yönlendirildim ve yüzümün zarar gören yerleri fotoğraflandı . Bu süreç nasıl işler şikayetten vazgeçtim ama ben ve karşı taraf için bir süreç olurmu ?
- 28-05-2020, 16:46:28Nasıl yani hocam nasıl bir ceza veya serbestlik durumu detaylı bilgi verebilir misiniz rica etsemLifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2020, 16:47:43Kamu davası mı öldü diyorsunuzDabatay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2020, 16:50:14İkimizde serbestiz ceza evi yokLazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2020, 16:50:14Darp, ağır cezanın konusu hocam. Siz vazgeçseniz bile kamu davası açılır. Darp raporlarınız falan işleme konur. Denetimli serbestlik de, iyi hal, maktulun söylemleri vs gibi birçok işlem sonrası verilen en iyi cezadır.KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle