Arkadaşlar yakın zamanda darp edildim ev arkadaşım tarafından şikayetçi oldum sonra aramızda hallettik ve şikayetimden vazgeçtim ardından adli tıppa yönlendirildim ve yüzümün zarar gören yerleri fotoğraflandı . Bu süreç nasıl işler şikayetten vazgeçtim ama ben ve karşı taraf için bir süreç olurmu ?