Darp, ağır cezanın konusu hocam. Siz vazgeçseniz bile kamu davası açılır. Darp raporlarınız falan işleme konur. Denetimli serbestlik de, iyi hal, maktulun söylemleri vs gibi birçok işlem sonrası verilen en iyi cezadır.
Bunca yıllık hukukçuyum böyle anlamsız bir yoruma uzun zamandır denk gelmemiştim. sağlık ve hukuk alanlarında insanların bu şekilde yorum yapması ne kadar tehlikeli.Her iki postunuzun neresinden tutsam elimde kalıyor
soruya gelince yukarıda hukukçu olduğunu tahmin ettiğim bir kişi doğru bilgilendirme yapmış yüzde sabit iz varsa şikayete tabi olmaz 87/1-C den dava açılır