Bunca yıllık hukukçuyum böyle anlamsız bir yoruma uzun zamandır denk gelmemiştim. sağlık ve hukuk alanlarında insanların bu şekilde yorum yapması ne kadar tehlikeli.Her iki postunuzun neresinden tutsam elimde kalıyor
soruya gelince yukarıda hukukçu olduğunu tahmin ettiğim bir kişi doğru bilgilendirme yapmış yüzde sabit iz varsa şikayete tabi olmaz 87/1-C den dava açılır
Anlamsız konuşan sensin boş insan. Mesajımı alıntılamış bir de bilgiç bilgiç konuşuyor. Git ötede bayıl. Ben aşırı derece yüzeysel yazdım. Sen ise "bunca yorum arasından, hukukçu olduğumu nasıl belli ederim" diye düşünerek, salyaların akar bi şekilde saldırıyorsun.Asla taviz vermeyeceğim şey bu denli terbiyesizlik ve saygısızlık. Engel!