• 21-05-2020, 21:31:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ozanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsiburadadan 10 gün önce verdiğim sipariş hala şubede bekliyor. HepsiJet denilen saçma bir sistem yaptılar kargolar gelmez oldu.
    Benm siparişler birisi telefon diğeri akıllı saat. Umarım sorun olmaz
    Bulunduğum ilçe bayisinde saat var adamlar İzmir bayiden göndermişler . Birde diyorlar ki yakın bayiden temin ediliyor . Vestel de ne yaptığımnı bilmiyor
  • 21-05-2020, 21:57:37
    #11
    Dün akşama doğru istanbuldan kargo yolladım bugün öğlen saatlerinde denizlide teslim oldu.
  • 21-05-2020, 22:00:36
    #12
    sen şanlısın bizimki kargoya bile çıkmadı
    https://prnt.sc/sl9npk
  • 21-05-2020, 22:03:14
    #13
    PTT kargo teslimatı için şubeye bizzat gidip kendiniz alıyorsunuz onlar 1 kg üzeri getirmiyor
  • 21-05-2020, 22:03:46
    #14
    kargo verebilenlere ne mutlu dun bir devlet kurumuna kargo yollayacakti kota doldu dedi almadilar.
    bugun 9 da gitti kota doldu dediler olmadi
    ev adresi verdim oranin da kotasi dolu dediler almadi mng indirim kodu vardi.

    aras ile verdik mecburen indirim kodu yoktu 217 tl tuttu. normal zamanda ayni ebata 100 tl civari aliyorlardi
  • 21-05-2020, 22:56:49
    #15
    Hakanbey1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar dün 2 sipariş verdim. Birisi PTT diğeri yurtiçi kargo ile anlaşması varmış.
    Birisi dün kargoya verildi ve sabaha Adana'dan Ankara'ya ulaştı. 09.30 civarı fakat dağıtım merkezinde beklettiler.
    Bugün diğer siparişim kargoya verilmiş ve teslimat tarihi 27 Mayıs yazıyor
    İzmir'den Ankara .

    En tuhafı Vestel Benim bulunduğum ilçede bayide olmasına rağmen ürünü İzmir'den gönderiyor. Sözde çevre bayiden giriyormuş.

    2 üründe elektronik umarım sağlam alırım
    Sizin kargolarda bir anormallik yok. Normal bir durum.
  • 22-05-2020, 20:23:01
    #16
    29 Nisan'da verdiğim sipariş 11 Mayıs'ta kargoya verildi. 22 Mayıs itibariyle hala elime ulaşmadı ve araya bayram girdi. Tebrikler Aras Kargo
  • 22-05-2020, 23:33:15
    #17
    Bu kargo olayı her zaman sıkıntı oluyor.
    Bunlara bir düzen getirmeliler.
    Her dönemde sıkıntı oluyor.
    Çalışanlar dahi çoğu zaman sınırını aşıyor ve ilgilenmiyor.
  • 22-05-2020, 23:39:20
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Beyler n11 sipariş verdim 3 gündür Adana Ankara gelmedi ürün bana. 2 gündür Ankara'da bekliyor ürün şubeye de gitmiyor. PTT tuhaf bugün aradım bugün gider ama kurye getirmez bu saatten sonra dedi yarını sordum yarım gün ama acil dosyalar vs olunca kargo çalışıyor dedi bende iade talebi açtım n11 e aradım yakın bayiyi tel siparişimi verdim adamların servis elemanları cihazı kapıma getirdi bayramdan sonraya kaldı iade islemim de